مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مرداد 1401 ساعت 11:472022-07-31سياسي

فارس من| بدحجابی آقایان و بانوان جرم تلقی شود


«بدحجابی آقایان و بانوان در اماکن عمومی جرم تلقی شود» عنوان پویشی است که در گلایه به وضعیت بدحجابی در جامعه در سامانه فارس من ثبت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، بدحجابی آقایان و بانوان در اماکن عمومی جرم تلقی شود عنوان پویشی است که در گلایه به وضعیت بدحجابی در اماکن عمومی و خصوصی در سامانه فارس من ثبت شده و تاکنون بیش از 200 نفر از این پویش حمایت کرده اند.

مخاطبان فارس من در متن این پویش آورده اند: بدحجابی آقایان و بانوان در تمامی اماکن دولتی و عمومی و حتی شرکت های خصوصی جرم تلقی شود و توسط گشت های نامحسوس مورد رصد قرار گیرد و آمران معروف و ناهیان از منکر به استخدام پلیس امنیت اخلاقی و اجتماعی در بیایند .

پیگیری این موضوع از فرماندهان انتظامی حاکی از این است که  پلیس با اجرای طرح های مختلف همچون گشت امنیت اخلاقی و طرح ناظر برخورد با بدحجابی و کشف حجاب را در دستور کار دارد.

   * برخورد با بدحجابی در دستور کار/ تذکر، تعهد و ارشاد در انتظار هنجارشکنان سردار مهدی حاجیان معاون فرهنگی_ اجتماعی فرماندهی کل انتظامی و سخنگوی پلیس در گفت وگو با خبرنگار انتظامی فارس به تشکیل قرارگاه فرهنگی_ اجتماعی انتظامی از اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد و اظهار داشت: در این قرارگاه، طرح هایی را فقط برای افرادی که ناهنجاری های ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| بدحجابی آقایان و بانوان جرم تلقی شود

فارس من| بدحجابی آقایان و بانوان جرم تلقی شود